callchatcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-upclient-contactclient-loansclient-messagesclient-personalclient-settingsdecoicon-barswhy-processicon-closelogo monophone-callsendsettingswhy-offerswhy-processwhy-termswhy-thumbwrite

Pytania i odpowiedzi

Zmiana danych(3)

Jak zmienić numer telefonu?
Jeżeli chcesz zaktualizować swój numer telefonu, prosimy o bezpośredni kontakt z infolinią pod numerem +48 22 388 66 77.
Jak zmienić adres email?
Jeżeli chcesz zaktualizować swój adres email, prosimy o bezpośredni kontakt z infolinią pod numerem +48 22 388 66 77.
Jak zmienić numer konta przypisany do profilu?
Jeżeli chcesz zmienić numer konta przypisany do profilu, prosimy o bezpośredni kontakt z infolinią pod numerem +48 22 388 66 77.

Twoja pożyczka(11)

Kiedy będę mógł ubiegać się o nową pożyczkę?
Jeżeli spłaciłeś swoją pożyczkę w CreamCredit.pl, zaloguj się na swój profil. Czeka tam na Ciebie nowa oferta.
Czy przesyłacie dokumenty listem, do domu?
Wszelka dokumentacja, związana z otrzymaniem pożyczki w CreamCredit.pl, przesyłana jest jedynie w formie elektronicznej, na adres email podany podczas rejestracji.
Jak odstąpić od umowy pożyczki?
Jeżeli chcesz odstąpić od umowy pożyczki CreamCredit.pl, zaloguj się na swój profil i pobierz formularz "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy pożyczki" i prześlij do nas wypełniony formularz w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy na adres info@creamcredit.pl lub Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa
Jakie warunki muszę spełnić, aby otrzymać pożyczkę?
Do uzyskania pożyczki wymagane jest spełnienie poniższych warunków:
  • posiadanie własnego konta bankowego,
  • wiek od 21 do 72 lat,
  • pozytywna historia kredytowa (brak wpisu do rejestru dłużników)
  • rejestracja na stronie www.creamcredit.pl
  • aktywacja profilu poprzez skorzystanie z usługi Instantor, po zalogowaniu na profil klienta
  • potwierdzenie rachunku bankowego poprzez bezpieczną usługę Instantor.
Czy mogę dobierać środki?
Niestety nie oferujemy możliwości dobierania jak i zwiększania kwoty otrzymanej pożyczki. Po spłacie aktualnej pożyczki zapraszamy do zapoznania się z nową ofertą, dostępną na Twoim profilu CreamCredit.pl.
Jak długo trwa księgowanie?
Czas księgowania zależny jest od sesji księgowań bankowych. Jeżeli posiadasz rachunek w tym samym banku, który obsługuje CreamCredit.pl, środki księgowane są maksymalne do godziny. Jeśli posiadasz rachunek w innym banku, to środki zaksięgują się na Twoim koncie zgodnie z sesjami przychodzącymi w Twoim banku.
Czy mogę odroczyć lub zmienić termin wpłaty rat?
Niestety nie mamy możliwości odroczenia terminu spłaty rat ustalonych w Twoim harmonogramie. Zmiana daty wpłat ustalonych w Twoim harmonogramie również nie jest możliwa.
Czy dostanę pożyczkę mając negatywne wpisy w bazach?
Weryfikujemy bazy BIG, BIK oraz KRD. Jeżeli w którejkolwiek z baz znajdzie się negatywny zapis, niestety nie będziemy mogli udzielić Tobie pożyczki. W momencie usunięcia negatywnego wpisu, zapraszamy do zapoznania się z ofertą dostępną na Twoim profilu CreamCredit.pl.
Czy dostanę pożyczkę na 500+?
Każdy wniosek o pożyczkę jest rozpatrywany indywidualnie. Na podjęcie decyzji składa się wiele czynników, dlatego jak najbardziej zapraszamy do złożenia wniosku na naszej stronie CreamCredit.pl.
Więcej informacji możemy Ci przekazać po szczegółowej analizie wniosku.
Jaka kwota pozostała do spłaty?
Dokładna kwota wymagana do zamknięcia Twojej pożyczki dostępna jest w strefie klienta CreamCredit.pl
Napisz do nas na adres info@creamcredit.pl lub zadzwoń pod numer +48 22 388 66 77, aby uzyskać szczegółową informację o Twojej pożyczce.
Chciałbym spłacić pożyczkę przed terminem.
Jeżeli chcesz spłacić pożyczkę wcześniej, niż w terminie wyznaczonym w umowie, dokonaj wpłaty w kwocie widocznej na Twoim profilu CreamCredit.pl.
Rachunki bankowe, na które można dokonać wpłaty dostepne są na stronie www.creamcredit.pl/kontakt

Profil klienta(1)

Nie mogę zalogować się na mój profil. Nie pamiętam hasła.
Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego profilu klienta, zapraszamy do skorzystania z opcji "Przypomnij hasło" dostępnej na stronie www.creamcredit.pl/passwordreset

Skontaktuj się z nami

Masz pytania dotyczące oferty albo obsługi swojej pożyczki? Daj nam znać, chętnie Ci pomożemy.

Pon. - Pt. 8:00-21:00
Sob. - Niedz. 9:00-18:00